marți, 4 noiembrie 2014

Cateodata sunt mandru de vecinii mei

Am un vecin la bunicii mei la tara care folosea drept sursa de incalzire o centrala pe curent electric si atunci cand venea iarna platea omul de se spargea…ii veneau facturile la curent si de 2000 de lei. Ultima iarna i-a dat totala: la regularizare i-a venit o factura de 4500 de lei. Omul a crezut ca isi iese din minti pur si simplu fiindca abia a putut sa scoata banii necesari pentru a-si achita factura.
Primul lucru pe care l-a facut dupa ce si-a achitat factura a fost sa se duca la banca si sa-si faca un credit pentru a-si monta panouri solare pe acoperisul casei. Si-a montat panouri solare pe acoperisul de pe 2 camere pe o suprafata de 10 mp si le-a conectat la un bolier de 300 de litri. Din cate am inteles de la el, apa se poate incalzi si pana la 35 de grade si astfel el are apa calda in casa non stop 7 zile din 7.

Cea mai tare chestier e data de faptul ca panourile isi fac treaba chiar si in zilele in care afara este innorat sau frig. Din cate am inteles de la el, facturile i-au scazut si cu 70% ceea ce inseamna ca face economii substantiale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu